torsdag 29 januari 2009

Utmaning och utmärkelser!





Hej hopp!! Jag har fått två utmärkelser från Lyckan Vinkel och Balansbygge!! TACK så jättemycket, blir verkligen jätteglad!! Jag skulle vilja skicka vidare till ALLA som läser och kommenterar i min blogg! Blir väldigt glad när ni lämnar små uppmuntrande och snälla kommentarer, jag blir så tacksam!


Har även fått en utmaning från Josse med bloggen In my house! Den går ut på att visa upp det jag är mest nöjd med inredningsmässigt under 2008. Hade en del saker jag var nöjd med i vårt gamla hus, men tycker ändå det är roligare att visa upp något från vårt nya hus! Jag är egentligen nöjd med allt som vi målat i vitt här! Men det som jag är mest stolt över just nu är den hiskeligt fula furu-trappan som tillslut blev vit!






Jag skickar denna utmaning vidare till alla Er som har lust!

Det har även målats här hemma idag! Dock inte av mig, har så förbenat ont i min axel idag så jag gjorde lite nytta och dammsög istället. =) Pappa och sambon har varit jätteduktiga! Dock har vi upptäckt en del bubblor i väven, något som svärmor ska försöka åtgärda!


3 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Åh vad det kommer att bli vitt och vackert hos er!!! Det var ju ett coolt och häftigt golv du hittat. Om du ska välja det beror ju på om du vill ha en mer modern känsla eller ej?

Det var en lång utmaning men jag ska försöka ta mig an den i helgen! Nu väntar sängen, jag tänkte att jag skulle ta och lägga mig i tid för en gångs skull...

Malin Winbladh sa...

Fint med bilder på trappan från andra hållet, har nog bara sett dem uppifrån förut.
ha en fin dag
/Malin

DRÖMHUSET sa...

Trappen blev sååå fin i vitt!

Kram Sofie