lördag 17 januari 2009

Energi??


Idag har jag noll energi till att göra något överhuvudtaget!! Vet ju vad det bror på, men känns ändå som om man har så mycket att göra så man får nästan ångest när man inte gör det! Men samtidigt vet jag att man måste få unna sig en vilodag, jag menar det kan man ju inte göra i veckorna när man jobbar om dagarna. Så jag har bestämt mig för att ångesten inte ska få rubba mitt samvete! En sak har jag iaf gjort, det är att måla klart det sista lagret färg på dörrarna där uppe, så nu ska handtagen bort och dit med nya! Måste fundera ut vad jag ska ha för inredning i hallen där uppe med... Vet ju precis vad jag vill ha men så svårt att hitta i en inte alltför dyr prisklass. Såg ett sideboard som skulle passa perfekt i Villages nya katalog, men det var på tok för dyrt!! Kanske skulle kika runt på lite loppisar och second hand?? Kan ju finnas objekt som man kan måla om ...
Nu ska jag bege mig till mamma och pappa och träna liteTextfärg på syrrans träningscykel. Har som sagt ingen ork, men känner att jag måste!! Är så kallt här hemma så att ut och gå skippar vi idag. Blåser riktigt isande vindar, inget för mig!

Inga kommentarer: