söndag 11 januari 2009

Nya kuddar!

Häromdagen fick jag ett paket på posten från söta Josse! Paketet var väl inslaget vill jag lova, en igentejpad kartong som nästan var omöjlig att ta sig in i! När jag väl fått upp paketet väntade två påsar, även de lika igentejpade som kartongen! Tror det gått åt MINST en hel tejprulle, för de var banne mej det värsta jag sett! *Fniss* Men jag fick upp det till slut och fick se mina fina kuddar! Jag har varit på jakt efter ett par fina stjärnkuddar länge till ett vettigt pris, är super nöjd! Tack snälla Josse!! Textfärg Blir glad varje gång jag går in i vardagsrummet!




Privata bilder

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint de passar i era soffor! Verkligen jättebra!

In my house sa...

Hihihi,,, jag skrattar återigen 0) 0) jaa, de va la lite mycket tejp,,, och Andreas säger att han typ använde en rulle *fniss*

- Men superfina blev dom i soffan,,, jag blir oxå glad för våra, när man gluttar till på dom 0) Hoppas oxå att du gillade den gråa färgen,,, tycker att den är i en fin grå färg... Och eran soffa ser jättehärlig ut.....

Skratt skratt,,, MEN - man måste ju få kämpa lite för sådana skönheter =)


Kraaaam j

Anonym sa...

Tjusiga kuddar!!! Kram