måndag 26 januari 2009

Ny upptäckt!

Tänk vad bloggvärlden egentligen kan göra för en! Idag upptäckte jag en ny webbshop som jag inte visste om tidigare! Kikade in hos Mitt vita hus och blev tipsad om en sida som heter Cosas. Kikade in och hittade en massa fin fina saker! Tack så mycket för tipset säger jag bara! Det blir definitivt en beställning därifrån snart, ska bara försöka klura ut vad jag ska välja, har många favoriter! =)

Idag har det inte blivit något gjort här hemma. Känns som jag knappt varit hemma faktiskt! Direkt efter jobbet vart det hem en snabbis sedan iväg igen för att träna dans, började nämligen idag. Så skönt att börja röra på sig igen efter jul-uppehållet, en riktig kick! Efter träningen bar det snabbt hem för mat och en skön dusch. Och nu hamnade jag så klart här! =) Har egentligen inte tid att sitta framför datorn, måste kolla igenom mina anteckningar inför Historia-lektionen imorgon. Ska bara kika runt en liiiten stund till! =)















Underbara saker från Cosas.se

2 kommentarer:

In my house sa...

Hej hej.... Gillar ditt urval av saker... Så kul juh att titta vad som finns i olika butiker - hemifrån soffan.... =)


Kram kram j

In my house sa...

Hej hej, jag har en utmaning till dig hos mig,,, om du orkar kan och vill!!!!

Kram josse